יום שני, 17 בדצמבר 2012

כיכר הטעויות


אתר כיכר השבת נחלץ לעזרת דרעי ומפרסם בכותרת שהציטוט של הרב פנחסי ש- "זייפו את ההקלטות שלי" למרות שבתגובה הוא אמר בפירוש "אני חושב" דהיינו לא בטוח. בנוסף טוען הכתב כי פנחסי מתגונן ותוקף. איפה בדיוק הוא תקף? הוא לא תקף בכלל, אבל האתר שמנסה בכל דרך להגן על דרעי מסלף את הכותרת וחושב שכולם קונים את הלוקשים אותם הוא מנסה להאכיל.

אפרים כהן

לא מעט קוראי כיכר השבת ואני בתוכם כבר לא תמימים, כשהם קוראים כתבה של הלבלר ישי כהן הם חושבים פעמיים לפני שהם מחליטים מה נכון ומה לא, מה מדויק ומה מסולף, דרך הצגת הכתבה אינה נעשית לעיתים בצורה אובייקטיבית לפי דעתי.


לדוגמא: בכתבה על פרסום הקלטת בגלי צהל שם  פנחסי תוקף את התנהלותו של דרעי (פורסמה בבלוג)  מופיע הציטוט הבא: בשיחה בלעדית לכיכר השבת, אמר פנחסי: "אני חושב שההקלטות מזויפות. לא דיברתי באף פורום ואני לא יודע מאיפה הם בכלל הביאו את זה, אני לא זוכר שאמרתי כזה משפט ואני בודק את זה עכשיו".

 
בכותרת כותב הלבלר ישי כהן שפנחסי תוקף, כן תוקף, בדקתי האם הוא תוקף ועיינתי בכתבה ואופססס אין שום התקפה, רק תגובה מהרב פנחסי שהוא לא זוכר שהוא אמר משפט כזה.


בהמשך מציג כיכר השבת מסמך בכותרת "המסמך שפנחסי לא ראה". (הושמט התואר רב) אולי, אבל יש מסמך שגם כיכר השבת לא ראה, אבל על כך פרטים בהמשך...

ואגב, אתם שם בכיכר השבת, אני רוצה לשאול האם מי שלא מתיישר בדרכו של דרעי הוא כבר לא רב? נקודה למחשבה.

6 תגובות:

  1. אנונימי15:59:00

    כיכר השבת לא שם לב שהוא הולך ונעשה פחות רלונטי

    השבמחק
  2. אנונימי15:59:00

    חחחח איזו עקיצה לכיכר הגיע הזמן

    השבמחק
  3. אנונימי16:02:00

    הכתבות שם יותר מידי צהובות

    השבמחק
  4. אנונימי16:40:00

    זמן מחקתי אותו מהמועדפים שלי איכססס

    השבמחק
  5. אנונימי17:24:00

    זה בטח ישי כהן עושה את הבלאגן כי יש לו גיבוי

    השבמחק
  6. אנונימי17:36:00

    כיכר הש..קר ב..לי ת..כלית.

    השבמחק