יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

מחאה: את אחי אנוכי מבקש!


שמענו את הרב אמנון יצחק ברדיו קול ברמה, ולדעתנו זה פשוט מזעזע מה שקרה במהלך השידור ולא נכנס כאן מעל במה מכובדת זו לפרטים הקטנים.
 
יש דבר אחד שאני בטוח שהרב אמנון יצחק לא לקח בחשבון לפני שעלה להתראיין ולא הקדיש לו מחשבה טהורה. ברדיו אותו הוא מכנה "קול בעורמה" צעק הרב ברדיו כאילו זה עתה הזדעזעה הארץ ברעידת אדמה 9 בסולם שופר אבל הוא לא לקח בחשבון שילדים רכים מאזינים לשידור.

את אחי אנוכי מבקש-שס

חינוך הילדים: שומעים הילדים הרכים תוכנית רדיו חרדי, שומעים רב בישראל הנחשב לגדול בישראל יחד עם  שדרן רדיו ופרשן שעלה להגיב. ומה הם שומעים? דבר תורה? אהבת ישראל? ואהבת לרעך כמוך? לא! הם שומעים רב בישראל שאמור לתת דוגמא אישית ובמקום זאת הוא זועק בקול צרוד עד כמה כולם לא בסדר והוא בסדר. אפילו אם צודק הרב אמנון יצחק בטיעוניו (והוא לא) זו לא הדרך, זו לא הרמה, זו לא דרכה של תורה.



ילדים רכים ששמעו את השידור והמסר השלילי הנקלט בתוכם, עלולים בבוא היום לפרוק עול תורה ומצוות שאפילו הרב אמנון יצחק לא יצליח להחזירם בתשובה.

אז הרב אמנון יצחק, לאן? עד לאן תדרדר את ילדינו, נערינו במקום לטפח אהבת התורה ודרך ארץ שקדמה לה? די! חזור בך! תשמש דוגמא אישית מכובדת ולא מתלהמת.

2 תגובות:

  1. אנונימי23:34:00

    טוב מאוד שילדים שמעו את זה פשוט כאבא ואמא צריך להגיד להם את רואים לא כל בנאדם שהחשב כרב מתנהג כך !
    - ואפשר עוד להוסיף לילד (וגם לעצמנו כמוסר ) שזה מה שאמר התנא באבות " . ... הכבוד מוציא את האדם מעולם.. " !

    השבמחק
  2. אנונימי11:00:00

    זה הטענה הכי חזקה ששמעתי נגד אמנון יצחק ואין ולא תהיה לה תשובה. בזיון לציבור החרדי, בזיון לאמנון יצחק.

    השבמחק