יום שני, 10 בדצמבר 2012

פשוט מזעזע: כיכר השקר של דרעי


בקרב פעילי שס בשטח זה כבר לא סוד, מפה לאוזן לא מעט פעילי שטח בשס מלחששים שאתר כיכר השבת קם כביכול לקדם את דרעי להנהגת שס, אולי מתוך אינטרס, אולי מתוך אידיאולוגיה, אולי מתוך חברות של השדרן מוטי לביא, או אולי מתוך עיוורון לדרעי שקללתו עדיין ספונה בחנויות הספרים.

 
 אבל מה שבטוח הוא דבר אחד קיימת הטיה ברורה בסיקור לטובת דרעי באתר כיכר השבת (השקר) על ידי סילוף האמת או שימוש בחצאי אמיתות. הרצת דרעי בחזרה למפלגה התחילה למעשה בימי הספינים הזכורים לשמצה. חברו לה גורם מתוך בית הרב וכתב צעיר ומתלהב בגיבוי המערכת.


הלחץ על ביתו של הרב (שראוי לציון לשבח על הטיפול המסור במרן לאורך ימים ושנים ושמירה על כבודו) עשה פירות והאחדות המייסרת נחתמה בעל כורחם של הצדדים. האדם שבעבר התחייב לחלק תה אם יצווה, הודיע שיפתח מפלגה למרות הבטחותיו והצהרותיו למחויבות לדעת תורה חזר למפלגה שנטש בטריקת דלת. וחברי הכיכר צהלו באותו ערב משמחה. "ניצחנו" אמר אחד מאנשי הכיכר, בעדות נאמנה ששמעתי ממשתתף במקום.

 



היום זה הוכח, כיכר השבת משקר, כולם יודעים. מכתבו של הגר"מ מאזוז מדבר

בעד עצמו ומצוטט במכתבו בסימן "כיכר השקר".


 
בכיכר השבת הוסיפו חטא על פשע כביכול ההנהגה הישנה (ישי) אילצו את הרב להוציא מכתבי הכחשות. ולא כך היא זהו עוד שקר מבית מדרשו של כיכר השבת.


תגובת כיכר השבת: "המידע ותוכן השיחה התקבלו על-ידי אנשיו הקרובים של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מאזוז. מפאת כבודו של הרב, כדאי שאנשי 'כסא רחמים' יעשו בדק בית ולא יערבו את הציבור במלחמות הפנימיות ביניהם.


זו התגובה האווילית של כיכר השבת שקראתי מעודי על שקר שפורסם. כל ילד יכול לפרש את תוכנה, כי יש מכתב מפורש וכיכר השקר תולה זאת במקורבים.


בכתבה המגמתית תיאר הכתב כביכול הרב מזוז הרעיף שבחים רבים על ראשו של דרעי בו בזמן שהמציאות מוכיחה אחרת, אבל למה להיתפס לקטנות, השבחים הם לא הבעייה, המכתב גם הוא לא הבעיה. הבעיה הגדולה היא, כיצד ציבור יכול לקרוא פעם אחר פעם שקרים ולהבליג, לקרוא בדותות ולהמשיך לעבור על כך לסדר היום ולהאמין שכך הם פני הדברים.

לדוגמא: הסילוף שדרעי הוא יו"ר בפועל אינו נכון. רוצים הוכחה? אריאל אטיאס מצהיר מעל כל במה אפשרית (וכך גם מרן הגר"ע יוסף לבני ביתו) שאין יו"ר לשס, יש הנהגה משותפת, נקודה.

כיכר השבת חייב לעשות בדק בית ולא לערב את הציבור אם לא בדק לעומק את אמיתות הידיעות בעתיד. ספק רב אם זה יקרה.

רוצים לשלוח פוסט לבלוג פעילי שס? זו הכתובת mghrhax@gmail.com

6 תגובות:

  1. אנונימי14:26:00

    איזה בזיון לאיפה רמת התקשורת הגיע

    השבמחק
  2. אנונימי14:32:00

    התקשורת החרדית פושטת רגלוהגיעה לרמה של בזיון. אי אפשר להאמין לאף מילה וזה הכי הכי חמור חבל ...והכי מצחיק הם חושבים שכולם קונים את הלוקשים שלהם. די נמאס כבר

    השבמחק
  3. אנונימי14:54:00

    יעקב נוראני המלך. איפה אתר צעירי שס? איפה

    השבמחק
  4. לא מאמין להם ולא מצביע למפלגה שאריה נמצא בה נקודה

    השבמחק
  5. אנונימי16:53:00

    מדור פיסטוקים ביום ליום זה הכי מעניין

    השבמחק
  6. אנונימי8:16:00

    כתבה חזקה גם אני הרגשתי ככה

    השבמחק