יום שני, 21 בינואר 2013

רוצו להצביע ולהשפיע

כולנו מצפים ליום המחר פעמיים כי טוב. חשוב להצביע ולהשפיע , ככה גם נגרום נחת רוח למרן וגם נקיים מצווה שתשפיע על הצביון היהודי במדינה והשמירה על האינטרסים שלנו
.
הפעם זה חשוב יותר לאור הסקרים הבלתי מחמיאים כי כל מנדט פחות מ14 מנדטים הוא כשלון של מטה הבחירות שיחייב בדק בית פנימי כיצד זה קרה.

תירוצים בטוח שיהיו ,אמנון , אמסלם , בנט לכשלון אין אבא אבל כל זה לא משנה כי העובדה שההתנהלות כשלה תהיה עובדה אם נקבל פחות מ-14 מנדטים לא פחות תטיל צל שחור וחמוץ על ראשי הקמפיין.

היום. צוטט בעיתון ישראל היום שהסקרים האחרונים נתנו למפלגה 11 מנדטים בלבד, אך אחד הח"כים בתנועה אמר ל"ישראל היום": "עוד מוקדם לדבר, אבל פחות מ-13 מנדטים זה כישלון. בבחירות הקודמות היינו מרחק כמה מאות קולות מהמנדט ה-12, ולפי הגידול הטבעי אנחנו צריכים לגעת ב-13. תוסיף לזה את האיחוד הגדול עם אריה דרעי, שהובא על תקן מגנט מנדטים, ומלכתחילה היינו אמורים להגיע ל-15 בקלות". לדברי אותו ח"כ: "יש אחראים לקמפיין והם אלו שיצטרכו לתת הסברים".

אנו מקווים ששס תקבל לפחות 14 מנדטים כדי שהחוזר הבייתה יוכל לישון טוב בלילה והמסבירן הלאומי יוכל להמשיך בתפקידו. כי אם לא אז נכשלתם ותחזרו כולכם הבייתה.

יום ראשון, 20 בינואר 2013

ככל אשר יורוך


זהו , היום המכריע כבר מגיע ,עוד יומיים שס מנצחת בקלפי. אבל זה תלוי קודם כל בנו.

כולנו ,תלמידי מרן נגיע לקלפי ביום שלישי לגרום לו נחת רוח וכשישמע מרן מהי התוצאה של המנדטים ששס קיבלה הוא ישמח וכל צערו יעלם כלא היה.

אבל בשביל זה יש עדיין מה לעשות, לשכנע את הקרובים ללכת להצביע ואז לקיים את מצוות היום ״ככל אשר יורוך״ -״ככל״ זה בבחינת גם מה שלא מסתדר עם מה שאני חושב או או מה שאני רוצה. אם יש תלונות , אם יש כעסים זה לא הזמן . כי כשולנו ביחד זה שס מנצחת ואם יהיו בעיות בהמשך אנחנו כאן כמו שהיינו תמיד.

מי לא זוכר את המחלוקות והבעיות והרדיפה אחרי הכבוד לתואר ,אבל מעל הכל ציוויו של מרן הוא קודש ואנו נשמור על ציווי זה גם לאחר הבחירות.

בלי תירוצים , בלי הצטדקויות ובלי הטחת האשמות מה שמרן יורה זה מה שיהיה. תודה ואתכם גם בהמשך צוות הבלוג.

יום ראשון, 6 בינואר 2013

חשיפה: דרעי לא יהיה יו״ר לאחר הבחירות.

אי שם בהר חוצבים יושבים צוות היועצים של ״הרב״ אריה דרעי ומתכננים את המהלכים להשתלטות דרעי על מפלגת שס כיו״ר התנועה היחיד.

לא עוד שלישיה. לא עוד חלק אחד מתוך שלושה ולא עוד מישהו להתייעץ איתו על ההחלטות הבאות או נתינת דין וחשבון למאן דהוא שהשכיל לאחד את השורות והצליח לגרוף את כל הקופה תרתי משמע.


רק אריה יקבע הם פסקו , אבל מחכה להם הפתעה שלא ציפו לה וכאן נחשוף בהמשך את ההחלטה בלעדית. מה יוחלט לגבי היו״ר הבא.


צוות היועצים בכוורת האריה מתכננים את המהלכים הבאים לאחר הבחירות. אבל כדי לא לחשוף את המקור הפנימי שדואג לשלוח עידכונים במייל לא נחשוף כמובן את התוכנית הכוללת , רק נביא מספר טעימות.

הכיבוש
השלב הראשון: כניסה בדלת הקדמית לשס בהרכנת ראש , העובדה שההכרזה על הקמת מפלגה בניגוד דעתו של מרן ובאותם טענות שמשתמש היום הרב אמנון יצחק הייתה חצופה , ולא הפריעה לדרעי ומקורביו לחזור בשאגה , ככה נצליח להחדיר את הכוחות שלנו בפנים ונעשה את המהפכה , חשבו כנראה כבר אז.


סיקור תקשורתי
צוות התקשורת ,המח אחרי הכותרות של דרעי מתכנן בכל עת את הכותרת הבאה למען האריה. לא תמיד אפילו דרעי עצמו מודע למהלכים אלא רק לאחר שנטחנו ונידונו על כל ההיבטים וההשלכות לפני הפרסום.

כדי להפיץ את המסרים שיפעלו לשינוי דעת הקהל הצליחו הצוות להשתלט על אתר אינטרנט מסויים וכתב מתלהב שעושה רצונם בכל עת. את התואר היור בפועל הדביקו לו בחיוך נצחון והדרעי נשם לרווחה.


צוות השכנוע
גם בימים אלו דואגים אנשיו לשמור על קשר הדוק (ומשפחתי) עם חכם שלום שככל הנראה לא היה תוקף את דרעי אם היה מקים מפלגה עצמאית.
והתמורה לא איחרה להגיע , בשיעור מוצא״ש אמר הרב שלום כהן "אני שומע שלא רק מבחוץ יש מפריעים, גם מבפנים, לא יודע מה האינטרס שלהם, שרוצים שיהיה לש"ס פחות מנדטים וזה יצר הרע גדול. מסכנים, אני מרחם עליהם, אני לא שונא אף אחד, אלא מברך את כולם בברכת כהנים, אבל שהברכה תתקבל שלא תהייה ברכה לבטלה". כולנו חייבים לעדכן את הרב שלום כהן שאם דרעי היה שומע את אטיאס (אלי ישי מזמן מנוטרל) המצב היה שונה. ההסברה לא יכולה להתנהל בשני ראשים ומי שמתערב לאטיאס בנושא ההסברה יראה בעצמו שהתוצאות בסקרים רק גורמים לכאב לב מזרחי לבן. חבל שדרעי הוא המפריע כעת וזה שהוא חורש את הארץ ואין תוצאות זה רק גורם לפעילים לישון טוב יותר מתחת לפוך בלילות הקרים.


אנחנו בשס רוצים שיהיו לשס יותר מנדטים אבל עם דרעי זה פשוט לא הולך והכל תקוע. חבל.

ונגיע מכאן לנושא החשוב. בביתו של מרן התחזקה ההחלטה השבוע (שיצאה גם מפי קודשו של מרן שליט״א) שלאחר הבחירות לא יהיה יו״ר לתנועת שס בשום אופן , גם אם שס תקבל 26 מנדטים. וזה בלי קשר שהיום דרעי לא מספק את הסחורה. המתווך השר אטיאס יהיה האיש החזק בשס והוא זה שירסן את דרעי במידת הצורך. אלי ישי יקבל את השר הבכיר. ובמשא ומתן לכניסה לממשלה יקחו חלק אטיאס ,ישי ודרעי ביחד.

יום שישי, 4 בינואר 2013

חשיפה: סגולת שס "פיטום הקטורת" אני מבקש


הבלוג חושף לראשונה את התפילה שמחלקת שס לקראת הבחירו.  לאחר הורדת האפליקצייה בגלל איסור חוקי של יו"ר ועדת הבחירות- יש  סגולה דראמטית: פיטום הקטורת  – ומזמור "למנצח בנגינות" בצורת המנורה.



רוצים להינצל ממחלות ודינים קשים , רפואה , ביטול הכשפים ועוד , קבלו משס את הסגולה ותינצלו מכל רע.


מתחת לתמונתו של מרן פאר הדור מופיעה סיסמת הבחירות-  את אחי אנוכי מבקש- ואת דברי הזוהר הקדוש על מעלת אמירת פיטום הקטורת. כאן בחשיפת הבלוג של פעילי שס לראשונה.


תקציר: א. מסלק את המוות ממנו ומהעולם. ב. ינצל מכל דינים קשים וממחלות. ג. מסוגל לרפא את החולה. ד. לא ינזק כל אותו היום שאמרה. ה. זוכה לחלק בעולם הזה ובעולם הבא. ו. עושה נחת רוח לבורא יתברך,וחביבה היא יותר מן התפילה כמו שמובא במדרש תנחומא, שהקטרת הקטורת בבהמ"ק הינה אחת ממצוות ה' יתברך וסודותיה ומעלותיה עצומים ונפלאים עד מאד. וחביבה היא לפני השי"ת מכל מעשה הקרבנות ומן התפילה. ז. מבטל כשפים והרהורים רעים. ח. ימצא חן וחסד בעיני כל רואיו. ט. מסוגל לפרנסה טובה ואף לעשירות ולא יחסר לחמו לעולם. י. ינצל מדין גיהנום. י"א . ינצל מדין של אומות העולם.

להלן מעלת פיטום הקטורת בהרחבה כפי שמובאת בזוהר הקדוש
פרשת התמיד ופרשת פיטום הקטורת שעל זה מובא בזוהר הקדוש הרבה מעלות גדולות, הנה בזוהר (פרשת ויקהל דף רי"ט ע"א) אמר רבי שמעון בר יוחאי אם בני אדם היו יודעים כמה עליון הוא מעשה הקטורת לפני הקב"ה – היו לוקחים כל מילה ומילה ממנה ושמים אותה ככתר של זהב, וכל מי שמשתדל בו – צריך להתבונן במעשה הקטורת, ואם יקרא את פרשת הקטורת בכל יום ויכוין בה – יש לו חלק בעולם הזה ובעולם הבא, ויסלק המוות ממנו ומהעולם, וינצל מכל דינים של העולם ומכל רע ומדין של גיהנום ומדינים של מלכויות אחרות. ועוד כתב הזוהר (פרשת וירא דף ק' ע"א) אמר רבי כרוספדאי האי מאן דמדכר בפומיה בבתי כנסיות ובבתי מדרשות עניינא דקרבנא ותקרובתא ויכון בהון, ברית כרותה היא דמלאכין דמדכרי חובה לאבאשא ליה לא יכלי למעבד ליה אלא טיבו.

ובקונטרס שחברו בישיבת המקובלים נהר שלום, הביאו את דברי המקובל הרה"ג בניהו שמואלי שליט"א שאסף ומנה את כל המעלות המובאים בענין הקטורת מהזוהר והמדרשים ומנאם בקצרה, והם: א. מסלק את המוות ממנו ומהעולם. ב. ינצל מכל דינים קשים וממחלות. ג. מסוגל לרפא את החולה. ד. לא ינזק כל אותו היום שאמרה. ה. זוכה לחלק בעולם הזה ובעולם הבא. ו. עושה נחת רוח לבורא יתברך,וחביבה היא יותר מן התפילה כמו שמובא במדרש תנחומא, שהקטרת הקטורת בבהמ"ק הינה אחת ממצוות ה' יתברך וסודותיה ומעלותיה עצומים ונפלאים עד מאד. וחביבה היא לפני השי"ת מכל מעשה הקרבנות ומן התפילה. ז. מבטל כשפים והרהורים רעים. ח. ימצא חן וחסד בעיני כל רואיו. ט. מסוגל לפרנסה טובה ואף לעשירות ולא יחסר לחמו לעולם. י. ינצל מדין גיהנום. י"א . ינצל מדין של אומות העולם.


ומובא עוד בזוהר הקדוש (פרשת וירא ק' ע"ב), אמר ר' פנחס, פעם אחת הייתי הולך בדרך ופגשתי באליהו הנביא ובקשתי שיגיד לי דבר טוב ומועיל לבריות, אמר לי כך: הקב"ה גזר גזירה [והיו לפניו כל המלאכים הממונים להזכיר עוונותיו של האדם] שבזמן שיאמרו בני אדם את פרשת הקרבנות שציוה משה רבנו ונותן ליבו וכוונתו בהם, כל המלאכים יזכירו אותו רק לטוב.


ועוד אמר אליהו הנביא, בזמן שארע מוות בבני אדם, ברית נגזרה וכרוז עבר על צבא השמים אם יכנסו לבתי כנסיות ובתי מדרשות ויאמרו בכוונת הלב את עניני הקטורת – שיתבטל מהם המוות.

עוד מסופר בזוהר (שם ק"א ע"א ) על רב אחא שהלך לכפר טרשא, ובאותו זמן הייתה מגפה בעיר ורב אחא לא ידע על כך, בני העיר אמרו זה לזה – אדם גדול בא לכאן בואו ונבקש ממנו עצה מה לעשות, באו וספרו לרב אחא שיש מגיפה קשה בעיר זה שבעה ימים, אמר להם נלך מיד לבית הכנסת ונערוך תפילה גדולה לפני הקב"ה שיבטל את הגזירה, עוד הם הולכים לביהכ"נ באו לרב אחא ואמרו לו שעוד שני אנשים מתו ועוד שני אנשים נוטים למות, אמר להם רב אחא אין השעה עכשיו מתאימה לעריכת תפילה, דהשעה דוחקת ביותר ויש לעשות דבר שבכוחו לעצור את המוות מיד, יש לבחור ארבעים איש היותר זכאים מבני העיר, ולחלקם עשרה עשרה בכל פינה מפינות העיר, ויאמרו בכוונת הלב את פרשת הקטורת ומעשה הקרבנות, מיד באו בני העיר, ועשו כן שלשה פעמים, וכן עשו בבתיהם של החולים, ומיד התבטל המוות והמגיפה מהם ושמעו בת קול שיצאה מהשמים ואמרה לגזרות הרעות היעצרו למעלה שהרי דין שמים לא שורה כאן כיון שהם יודעים
לבטל אותו.

 

יום רביעי, 2 בינואר 2013

לרדת בגדול: 2 מרוקאים ותוניסאי אחד


הבלוג היי, חשבתי על מה כתבתם שיש מאבקים שקטים בקמפיין ההסברה שמסתירים את אלי ישי ומבליטים את אטיאס והבלורית ואת אריה המנמנם. אז ככה לדעתי זה מלחמה של המרוקאים נגד התוניסאי.

 
אטיאס הוא מנהל הקמפיין והוא זה שאחראי על התפוצה של השלטים אז אם זה ככה אני מבין למה הוא ואריה כן ואלי ישי לא , כי אלי ישי הוא תוניסאי ולא נולד בעדה המתאימה כמוכם. מצער לשמוע שדווקא בשס שצועקים כל הזמן נגד אפלייה של ספרדים אז יש אפלייה של עדות.

 

 כולם זוכרים שבמסיבת עיתונאים חייך אטיאס מאוזן לאוזן ואמר כאילו בצחוק שיש כאן שני מרוקאים ותוניסאי אחד. נו אז מה הפלא שנועץ הסכינים הבלתי נלאה אטיאס ניצל את מעמדו במטה ההסברה לסגור חשבון נגד מי שאף פעם הוא לא אהב ותמיד ניסה להתקיל בכל דרך אפשרית.
 

 

 דבר אחד אולי שכח מר אטיאס זה שיש אנשים בשטח שזוכרים טוב מאוד איך הוא מתנהל והנה כאן זו דוגמא אחת לשיטה המעוותת של אדם שבחייו לא ירד לשטח וצנח בלי לעבוד קשה ואם הוא לא ירסן את עצמו אז נזכיר לכולם מי הוא באמת ומה הוא שווה. כאן זו רק ההתחלה.
 
 
במספר מטות ברחבי הארץ יש תסיסה שנשמעת טוב מאוד בביקורים של דרעי ואלי ישי. התסיסה נשמעת וחבל שאטיאס לא יורד לעם ומסייר בשטח לראות כמה אנחנו צודקים. ושלא ידאג, בלוריתו לא תתפזר ברוח ובחירות זה לא רק תחת המזגן.

 

ומי שלא הספיק עדיין להתעדכן בסקרים אז בבקשה תראו מי מזיק לשס להלן ציטוט מעיתון הארץ שנכון שהוא לא אוהד את שס אבל כששס זינקה בסקרים הוא ציין את זה בפירוש. הסקר נערך על ידי חברת דיאלוג בפיקוחו של הפרופסור קמיל פוקס,  ש"ס יורדת בשני מנדטים מהסקר הקודם של העיתון שנערך ב-23 בדצמבר, מ-13 ל-11.
 
הארץ: "המפסידה הגדולה השבוע היא ש"ס, המאבדת שני מנדטים. ייתכן שזוהי תוצאת הקמפיין העדתי שהוביל אריה דרעי,בדבריו נגד "הרוסים הלבנים" בליכוד-ביתנו. הוא הספיק אמנם להתנצל על אמירתו, אולם הנזק כבר נגרם. המסקנה: כל מי שמנהל קמפיין שלילי, מפסיד נקודות בציבור. לפני שבוע היו אלה ראשי הליכוד-ביתנו בהנהגת נתניהו שיצאו נגד נפתלי בנט בפרשת הסרבנות; הם איבדו מנדטים, והוא גרף אותם. הפעם, לא ברור לאן זולגים המנדטים האבודים של ש"ס. הם לא חזרו לליכוד-ביתנו. מן הסתם הם עברו למחנה המתלבטים או ה"לא החליטו", כדי לאותת על הסתייגותם מהכיוון שלקחה ש"ס. ייתכן שמנדט אחד או חלקו הגיע לרשימתו של הרב אמנון יצחק, הזוכה בסקר הנוכחי לאחוז אחד, שערכו מנדט".
 
ועוד נקודה ,כצפוי שוב כיכר השבת לא גילה אובייקטיביות וציין רק קטע קטן ממה שכתוב בעיתון הארץ אבל כאן בהבלוג של פעילי שס תקראו את מה שאחרים מסתירים ממכם.


אז לסיכום אם חס וחלילה שס תרד במספר המנדטים למרות ההבטחות שנעלה, לפחות נדע כולנו תזכרו איפה קראתם את זה קודם ובשל מי הרעה הזאת.

יום שלישי, 1 בינואר 2013

פעילים בשס: ״כאילו הבלורית של אטיאס הכי פופולארית?״

למערכת הבלוג נשלחו מספר מיילים כואבים נגד קמפיין שס ״אטיאסי״ כלשונם. חברת ההפצה של קמפיין שס למטות ברחבי הארץ חילקה בימים האחרונים מודעות פירסום בהם נראה מרן, אטיאס ואריה דרעי.

אבל הבעייה הגדולה והמתסכלת בשטח היא הכמות המצומצמת ביותר בחלוקת מודעות של תמונת מרן, לעומת שאר הכוכבים בהנהגת שס . בעייה נוספת היא ששלטים בהם מופיע אלי ישי כמעט ואינם בנמצא במטות החלוקה. כך תוקפים פעילים מכמה נקודות ברחבי הארץ ומכוונים למטה ההסברה בראשות אטיאס שמסתיר את תמונתו של אלי ישי בכוונת זדון ״הוא חושב שהבלורית שלו יותר פופולארית מאלי ישי?.

עוד תוקפים הפעילים כי במספר מטות חסרים תמונות דרעי ורק אטיאס דאג לפרסם את עצמו בכל מקום. זו בושה מוסיפים הפעילים ומתנחמים שככל שמנסים לענות את ישי הנחשב ליד ימינו של מרן ונלחם באומץ לטובת הזהות היהודית נגד המסתננים , כך יעלה ויפרוץ מעלה מעלה.

לפחות במטה אחד דווח שיש הקפאה על פרסום השלטים . ״עד שידאגו לשלוח גם את השלטים של אלי ישי ותוספת שלטים של מרן נוכל לכבד את כולם באופן שווה כמו שמרן רוצה.


(צילום מתוך הפייסבוק של אלי ישי)


יום שני, 31 בדצמבר 2012

אריה תשאג!

במדינת ישראל חיים מאות אלפי מסתננים מסכנים מיעוט באוכלוסייה שחייבים להגן עליהם. ככה לפחות סובר אריה דרעי שלא שמענו ממנו מילה נגד המסתננים ואיזו הצעת פתרון הולם שאפשר לגרום להם לעוף מכאן.


אריה דרעי אם אתה יודע לשאוג אז זה הזמן תשאג ותעיף מכאן את כל המסתננים שבאו לכאן נגד החוק.


כולם שמעו מה הם מעוללים לאזרחים ולזקנות אז אריה תשאג אל תהיה צרוד.














יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

היום יום הולדת

הפתעה- למערכת הבלוג נודע שהיום בערב יחגגו מסיבת הפתעה לשר הפנים אלי ישי יום הולדת 50 (יובל) במקום צנוע.

עוזריו של אלי ישי טרחו בימים האחרונים להזמין את המקורבים לאולמי נוף בבית וגן והכינו מספר הפתעות.

המסיבה תערך באולם הקטן והמוזמנים הם שיממנו את האירוע הפרטי מכיסם.

גורם בשס אמר היום למערכת הבלוג שהאירוע יהיה סגור לתקשורת ולאירוע יגיעו בערך 180 מוזמנים.

מי שחשב להסתנן לאולם יחסם על ידי אנשי האבטחה (יחידת עוז?) המצויידים ברשימת המוזמנים , כדי למנוע אי נעימות של חוסר מקום.


״אז אם תפגשו את אלי ישי עד הערב אז בבקשה לא לגלות.. שתהיה הפתעה״ ביקש אחד המארגנים ממוזמן שאת שמו לא נפרסם.


מזל טוב לאלי ישי וחבל שאנשי המערכת לא הוזמנו כי היינו שולחים תיעוד.

מי שיגיע לאירוע מוזמן לשלוח אלינו ונפרסם ותודה מראש.