יום שלישי, 1 בינואר 2013

פעילים בשס: ״כאילו הבלורית של אטיאס הכי פופולארית?״

למערכת הבלוג נשלחו מספר מיילים כואבים נגד קמפיין שס ״אטיאסי״ כלשונם. חברת ההפצה של קמפיין שס למטות ברחבי הארץ חילקה בימים האחרונים מודעות פירסום בהם נראה מרן, אטיאס ואריה דרעי.

אבל הבעייה הגדולה והמתסכלת בשטח היא הכמות המצומצמת ביותר בחלוקת מודעות של תמונת מרן, לעומת שאר הכוכבים בהנהגת שס . בעייה נוספת היא ששלטים בהם מופיע אלי ישי כמעט ואינם בנמצא במטות החלוקה. כך תוקפים פעילים מכמה נקודות ברחבי הארץ ומכוונים למטה ההסברה בראשות אטיאס שמסתיר את תמונתו של אלי ישי בכוונת זדון ״הוא חושב שהבלורית שלו יותר פופולארית מאלי ישי?.

עוד תוקפים הפעילים כי במספר מטות חסרים תמונות דרעי ורק אטיאס דאג לפרסם את עצמו בכל מקום. זו בושה מוסיפים הפעילים ומתנחמים שככל שמנסים לענות את ישי הנחשב ליד ימינו של מרן ונלחם באומץ לטובת הזהות היהודית נגד המסתננים , כך יעלה ויפרוץ מעלה מעלה.

לפחות במטה אחד דווח שיש הקפאה על פרסום השלטים . ״עד שידאגו לשלוח גם את השלטים של אלי ישי ותוספת שלטים של מרן נוכל לכבד את כולם באופן שווה כמו שמרן רוצה.


(צילום מתוך הפייסבוק של אלי ישי)


3 תגובות:

  1. אנונימי23:49:00

    ככה זה מרוקאים!

    השבמחק
  2. אנונימי23:49:00

    עכשיו הכל ברור למה בצפת יש רק אריה ואטיאס

    השבמחק
  3. אנונימי10:04:00

    לפעמים אני מתבייש שאלה הנציגים שלי בכנסת. די כבר נמאס עוד כמה אפשר לסבול כל אחד שעבד בבדץ בית יוסף נהיה מלך לאן הגענו? דייייי

    השבמחק