יום ראשון, 6 בינואר 2013

חשיפה: דרעי לא יהיה יו״ר לאחר הבחירות.

אי שם בהר חוצבים יושבים צוות היועצים של ״הרב״ אריה דרעי ומתכננים את המהלכים להשתלטות דרעי על מפלגת שס כיו״ר התנועה היחיד.

לא עוד שלישיה. לא עוד חלק אחד מתוך שלושה ולא עוד מישהו להתייעץ איתו על ההחלטות הבאות או נתינת דין וחשבון למאן דהוא שהשכיל לאחד את השורות והצליח לגרוף את כל הקופה תרתי משמע.


רק אריה יקבע הם פסקו , אבל מחכה להם הפתעה שלא ציפו לה וכאן נחשוף בהמשך את ההחלטה בלעדית. מה יוחלט לגבי היו״ר הבא.


צוות היועצים בכוורת האריה מתכננים את המהלכים הבאים לאחר הבחירות. אבל כדי לא לחשוף את המקור הפנימי שדואג לשלוח עידכונים במייל לא נחשוף כמובן את התוכנית הכוללת , רק נביא מספר טעימות.

הכיבוש
השלב הראשון: כניסה בדלת הקדמית לשס בהרכנת ראש , העובדה שההכרזה על הקמת מפלגה בניגוד דעתו של מרן ובאותם טענות שמשתמש היום הרב אמנון יצחק הייתה חצופה , ולא הפריעה לדרעי ומקורביו לחזור בשאגה , ככה נצליח להחדיר את הכוחות שלנו בפנים ונעשה את המהפכה , חשבו כנראה כבר אז.


סיקור תקשורתי
צוות התקשורת ,המח אחרי הכותרות של דרעי מתכנן בכל עת את הכותרת הבאה למען האריה. לא תמיד אפילו דרעי עצמו מודע למהלכים אלא רק לאחר שנטחנו ונידונו על כל ההיבטים וההשלכות לפני הפרסום.

כדי להפיץ את המסרים שיפעלו לשינוי דעת הקהל הצליחו הצוות להשתלט על אתר אינטרנט מסויים וכתב מתלהב שעושה רצונם בכל עת. את התואר היור בפועל הדביקו לו בחיוך נצחון והדרעי נשם לרווחה.


צוות השכנוע
גם בימים אלו דואגים אנשיו לשמור על קשר הדוק (ומשפחתי) עם חכם שלום שככל הנראה לא היה תוקף את דרעי אם היה מקים מפלגה עצמאית.
והתמורה לא איחרה להגיע , בשיעור מוצא״ש אמר הרב שלום כהן "אני שומע שלא רק מבחוץ יש מפריעים, גם מבפנים, לא יודע מה האינטרס שלהם, שרוצים שיהיה לש"ס פחות מנדטים וזה יצר הרע גדול. מסכנים, אני מרחם עליהם, אני לא שונא אף אחד, אלא מברך את כולם בברכת כהנים, אבל שהברכה תתקבל שלא תהייה ברכה לבטלה". כולנו חייבים לעדכן את הרב שלום כהן שאם דרעי היה שומע את אטיאס (אלי ישי מזמן מנוטרל) המצב היה שונה. ההסברה לא יכולה להתנהל בשני ראשים ומי שמתערב לאטיאס בנושא ההסברה יראה בעצמו שהתוצאות בסקרים רק גורמים לכאב לב מזרחי לבן. חבל שדרעי הוא המפריע כעת וזה שהוא חורש את הארץ ואין תוצאות זה רק גורם לפעילים לישון טוב יותר מתחת לפוך בלילות הקרים.


אנחנו בשס רוצים שיהיו לשס יותר מנדטים אבל עם דרעי זה פשוט לא הולך והכל תקוע. חבל.

ונגיע מכאן לנושא החשוב. בביתו של מרן התחזקה ההחלטה השבוע (שיצאה גם מפי קודשו של מרן שליט״א) שלאחר הבחירות לא יהיה יו״ר לתנועת שס בשום אופן , גם אם שס תקבל 26 מנדטים. וזה בלי קשר שהיום דרעי לא מספק את הסחורה. המתווך השר אטיאס יהיה האיש החזק בשס והוא זה שירסן את דרעי במידת הצורך. אלי ישי יקבל את השר הבכיר. ובמשא ומתן לכניסה לממשלה יקחו חלק אטיאס ,ישי ודרעי ביחד.

3 תגובות:

  1. אנונימי8:12:00

    גם לי לא נראה שיעשו הפוך ממה שהרב עובדיה הבטיח שלא יהיה יור אבח חבל לפחות היו בוחרים מישהו כי קשה לעבוד ככה

    השבמחק
  2. אנונימי13:00:00

    אם דרעי יהיה יו"ר אז שס תהיה מפלגת דרעי לא שס ובגלל זה כנראה לא אצביע שס הפעם סופית ועם כל הצער כי אפילו מרן לא יודע שהוא ישתלט על המפלגה

    השבמחק
  3. אנונימי4:33:00

    דרעי = קללה

    דם הרוגי אוסלו זועק מן האדמה

    השבמחק