יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

אריה אם ישאג.. אני לא ירא


אני פעיל שס אמיתי שמצביע ועובד למען מרן עוד מילדות עת אבי שיח׳ היה לוקח אותי לתמונתו של מרן אביר הרועים לנשק את הדר גאונו והנה אני גודל ורואה שבתנועה של מרן בביתו שלו רומסים את כבודו???

 

איך מעיזים לרמוס את שליחו ויד ימינו שעליו אמר מרן בכל ביתי נאמן הוא?!
 

איך מעיזים שאדם שקיבל את תנועת שס במצב כלכלי גרוע וקשה ועם שנאה קשה מהרחוב הישראלי שצעק רק לא שס עכשיו לוקחים לו סמכויות ורומסים את כבודו?

 

איך מעיזים  שאדם שקיבל את רשת החינוך במצב זוועתי והצליח להציל את תלמודי התורה וההצלה מסגירה, לעומת אותו אדם שאמון על חלוקת הג׳ובים למקורביו שילכו למענו/למען כספו אחריו באש ובמים. דווקא אדם זה מושפל בימים אלו?

 

איך יתכן לרומם אדם שיוצא חוצץ נגד מועצת החכמים של שס בזה שהם פסקו הנהגת שלישיה באחדות (מדומה) והוא יוצא ותחת כל עץ רענן ומיקרופון שנותן שחרור לחרצובות פיו שהוליך שולל במשך שנים את מרן שליט״א ומועצת חכמי התורה בהחלטות שהחליט והיה יוצא אל העם התמים שבשדות ואומר להם מרן אמר (כך העידו מקורבי מרן) והאדון הלז שטוען שלמד מטעויות העבר שלו ושוב חוזר על טעויות אלו ויוצא נגד מרן וטוען שהוא יושב ראש ומנהיג ומנהל את התנועה.

 

איך יתכן שאדם שטען שאפילו אם מרן יגיד לו לחלק תה הוא יחלק והפעם אמר שאם לא חוזר להנהגת שס הוא יקים מפלגה לבד? הוא הלך אימים על ציבור גדול? על מי, על מרן?

 

מדוע היה צריך להזיז את מי שמרן סמך עליו ביותר אך ורק כי האדון דרעי רוצה לחזור? האם חושבים כולם שבאצילות נפשו של אליהו ישי שהסכים לזוז אחורה (על אף שדרעי הזכיר לנו את המעשה עם ירובעם בן נבט ששאל מי בראש ולא למד מטעויות אלו ) אך ורק כי למרן היה קשה עם הלחצים שלחצו מקורביו ובעלי אינטרס.

 

האם בגלל כך נשתוק אנחנו תלמידיו ומוקיריו האמיתיים של מרן ונתן לבזות את נאמן ביתו של מרן?? אנחנו בכוחנו הדל מכריזים בזאת לא עוד! לא עוד לחילול כבוד מרן! לא עוד לרמיסת כבודו של מי שמרן אמר עליו מה שיאמר לכם ר׳ אליהו זה כאילו אני אמרתי וידו כידי. לא עוד לרמיסת שלוחא דרבנן האמיתי שהכפיף את תנועת שס די בכל אתר ואתר אך ורק לדעת גדולים ורבנים.

 

כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל! לא עוד לרמיסתו של מנהיג בגובה העיניים. לא עוד להרס תנועת שס כפי שמשלחת רבנים ניסתה לבקש להשאיר את ר׳ אליהו.. ואנו קוראים בקול גדול אשריך ר׳ אליהו העם אוהב אותך כולנו איתך עם מלכנו בראשנו כולנו למען מרן רבינו עובדיה יוסף שליט״א.
 
בברכה פעיל שכואב לו ולא מוכן לשתוק יותר.

 
הודעת מערכת הבלוג: רוצים שגם דעתכם תעלה על סדר היום? שלחו פוסט לבלוג פעילי שס? זו הכתובת


6 תגובות:

  1. אנונימי11:09:00

    אתה אדם חסר דעת!!
    ממש מסכן תעמוד ליד הכותל ותבכה לאנשים שם!
    חתיכת מטומטם!!
    אל תדאג לאלי כל אחד דואג לתחת שלו!!

    השבמחק
  2. בנתיים מי שדואג ל... (לא ערד לרמה שלך) זה אריה
    האדם היחיד שמדבר בגובה העניים לכל אדם פשוט זה אלי ועשה המון למען העם לא כמו אריה שדואג רק למקורבים אפילו הוא אמר שהוא חטא בחטא הגאווה ובנתיים לא רואים שזה עבר לו. מעל כל במה הוא מציג אני ואני ואני
    אני יו׳ר. אני קיבלתי סמכויות. אני קיבלתי מה שצריך לקבל. אני יו׳ר בפועל. בקיצור גאווה סרוחה. יאלה שיתחיל לעבוד ויסתום לא מעוניינים לשמוע אותו (ואת זה הוא ירגיש בקלפי )

    השבמחק
  3. אנונימי13:24:00

    אני מסכים עם דבריך

    השבמחק
  4. אנונימי14:31:00

    יש מישהו מטעם דרעי שמכניס כאן מילים גסות צריך לצנזר אותו מייד

    השבמחק
  5. אנונימי14:38:00

    אני לא איש של דרעי אני בכלל לא מצביע לשס הבעיה שאתם אנשים חארות עד שיש אחדות אתם הורסים אותה יחתיכת מטומטם!!

    השבמחק
  6. אנונימי14:47:00

    מהתגובה נראה שמאוד איכפת לך ואן אתה מזכיר אחדות אז למה כל הזמן תוקפים בשס אחד אצת השני אההה תגיד למה ואם אתה מקבל כסף על הודעות תספר שנדע לקבל גם אנחנו

    השבמחק