יום שני, 17 בדצמבר 2012

פח האשפה של ההיסטוריה


חבר הכנסת חיים אמסלם, שגנב מנדט מתנועת שס והמרה את פי מרן, תמך בנישואין אזרחיים , והבטיח להיאבק למען תחבורה ציבורית בשבת (כיכר השבת), המשיך היום במסע השנאה אותו הוא מנהל, כדי לקושש קולות מהשמאל הצפונבוני שאפילו לו הוא נשמע מצחיק (mako).


באירוע השקת הקמפיין שלו לכנסת, הציג אמסלם סקר מוזמן, וממנו עולה לכאורה כי הוא פופולרי יותר ממנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף. סקר זה שפורסם באתר ynet מוכיח דבר אחד ברור, שמזמין הסקר יכול לכוון לתוצאות הרצויות. וכך עם שאלות נכונות אפשר לקבל את אותו הסקר עם פילוחים שונים ותוצאות אחרות. כמו סקרים אחרים שפורסמו גם בתנועת שס.


למרות היועץ המוכשר שגייס אמסלם למפלגתו , למרות אלפי הלייקים, למרות מסע השנאה, למרות השקרים, למרות התקשורת,  מר אמסלם לא יעבור את אחוז החסימה. אמסלם אולי פופולרי בקרב הצפונים בתל אביב שצועקים בכיכר רבין "רק לא שס", אבל מרן הרב עובדיה יוסף יזכר לעד כגדול האומה התורני, פוסק הדור, ענק שבענקים. ומר אמסלם יזכר בפח האשפה של דפי ההסטוריה כמי שנודה בחברה החרדית וכמי שגדולי ישראל הביעו את מחאתם לדעותיו הפסולות ודרכו הקלוקלת.



בעזרת השם שס תקבל בבחירות הבאות 20 מנדטים וזו תהיה התשובה לכל אלו שבריצת האמוק שלהם לכנסת לא מסתכלים כמה נזק הם גורמים בדרך וכמה נזק עלול להיגרם בהמשך לציבור החרדי מאיבוד הקולותבכלל ולזהות והצביון היהודי בפרט.

2 תגובות:

  1. אנונימי2:26:00

    דברים נכוחים ומצודקים! המשך להסיר המסווה מעל החנף!

    השבמחק
  2. אנונימי23:13:00

    אדם שפל ומגעילללל

    השבמחק