יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

הפלונטר של שס-דרעי


לאחר שנים של תחנונים (לפי דבריו) הודיע הרב אמנון יצחק על פתיחת מפלגת "הכח להשפיע".

בימים כתיקונם בשס לא היו עוברים על סדר היום על העזות לצאת נגד מרןמאור ישראל שליט"א בהקמת מפלגה שעלולה לנגוס בשס ולא לעבור את אחוז החסימה.

אם התכוונו, אם תכננו, שהרב יגיד כמה מילים על זה בשיעורו במוצאי שבת, אופססס זה לא יילך עכשיו כולם זוכרים שלפני שחזרדרעי לשס,הוא עצמו תכנן להקים מפלגה פוליטית, בגלל דרעי קמו מפלגות שונות ולאנתפלא אם זה היה זרז לאמסלם לצאת בגלוי נגד שס, לדרעי מותר לא?




האיש שאיים מעל כל במה שיעמוד בראש מפלגה בבחירות הקרובות, האיש שעשה כרצונו ושכח מהי דעת תורה, שאמר לא פעם אני הקמתי את שס אני ואני ואני וכו כן כן, לא טעיתם"אריה דרעי" הוא האיש שבגללו שוקלים רבות בשס איך להגיב על מפלגתו שלהרב אמנון יצחק.

כעת ישקלו בשס פעמיים אם לצאת חוצץ בתגובה נגד הרב אמנון יצחק בגללשהיא תהיה כואבת מאד לשס בשל הפלונטר שנוצר בגלל חזרתו.

זה לא סוד שדרעי התכוון לצאת בגלוי נגד מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א במפלגה משלו, משראה שהסקרים לרעתו וכי אינו צפוי לעבור את אחוז החסימה,הלך והפעיל לחץ תקשורתי אדיר ועוד לחצים שיפורסמו בקרוב והשתיקה יפה להם בינתיים  (כרגע זה מושתק אבל חייבים לדעת שמה שידוע לדרעי וגרם לו לחזור ידוע לעוד אנשים).

אריה דרעי, שים לב שפעילי שס אינם משתפים פעולה כמו שאתה רוצה, כי אנחנו לא פראיירים של אף אחד, תבין אתה גורם נזק לשס לכן זוזהצידה ותוריד את גאוותך.

בגללך יוצאים נגד מרן בגלוי, בגללך מפצלים את הפוליטיקה החרדית. בגללך אנחנו פעילי שס חרדים לכבודו של מרן,חרדים מהעתיד השחור.

בהזדמנות זו אנו פעילי שס קוראים לרב אמנון יצחק  ואומרים לו הרב אמנון אוהבים אותך אבל אתה חייב לתמוך בשס, לתמוך במרן הרב עובדיה רק ככה נציל את עולם התורה לא נפלג את הציבור החרדי ונעזור לשמור את כבודו של מרן.

 
 

בברכה פעיל שס

6 תגובות:

  1. אנונימי13:13:00

    אני מתבייש במה שקורה היום בשס מאז שהוא חזר רק בלאגן

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי20:09:00

      צודק זה הפך להיות בדיחה חייב להחזיר את המצב לקדמותו

      מחק
    2. אנונימי20:36:00

      זה בעייה עכשיו

      מחק
  2. אנונימי22:35:00

    איזה פאדיחוווווווווווות

    דרעי מזיק

    השבמחק
  3. אנונימי20:34:00

    אריה דרעי מזיק לשס

    השבמחק
  4. אנונימי20:38:00

    רק שס

    השבמחק