יום שני, 17 בדצמבר 2012

פנחסי נגד דרעי

בהקלטות שהגיעו לידי גלי צה"ל מאשר הרב רפאל פנחסי, מזכיר מועצת חכמי התורה של התנועה, כי אכן מדובר בסמכויות מצומצמות בלבד: "זה בלוף אחד גדול. בסך הכל העבירו לו סמכויות של בא-כח הרשימה. כיוון שהוא מנהל את מערכת הבחירות - זו סמכות שלו, אבל סמכויות של בא-כח המפלגה עדיין נמצאות אצל ישי". בשס מסתירים מכתב שלטענתם עלול להביך את דרעי.

אפרים כהן

בהקלטות שהגיעו לידי גלי צה"ל מאשר הרב רפאל פנחסי, מזכיר מועצת חכמי התורה של התנועה, כי אכן מדובר בסמכויות מצומצמות בלבד: "זה בלוף אחד גדול. בסך הכל העבירו לו סמכויות של בא-כח הרשימה. כיוון שהוא מנהל את מערכת הבחירות - זו סמכות שלו, אבל סמכויות של בא-כח המפלגה עדיין נמצאות אצל ישי".



הרב פנחסי, שנמצא קרוב ביותר למועצת החכמים שמקבלת את ההחלטות בתנועה, מוסיף כי דרעי כעס על מיקומו של ישי במקום הראשון, ואמר את הדברים כדי שלא להצטייר כמפסיד: "הוא רצה לאזן את זה, הוא לא במקום ראשון. אלה מלחמות מיותרות שלא מוסיפות כבוד לאף אחד".

                                                          הראיון בגל"צ והכתבה המלאה

מי שלא שם לב מדייק הרב פנחסי כי הסמכויות המצומצמות שניתנו לדרעי כוללות רק את בא כח הרשימה ולא בא כח המפלגה. נכון פורסם מכתב בו ניתנה סמכות "בא כח הסיעה" לדרעי, אבל לבלוג נודע מפי בכיר במטה שס כי המכתב המעודכן השולל מדרעי את תפקיד בא כח הסיעה לא פורסם כדי לא להביך את דרעי .


את מכתב "בא כח הסיעה" דאגו אנשי דרעי להדליף לאתר "כיכר השבת" המזוהה על ידי גולשים רבים עם דרעי. כיכר השבת שכונה בעבר על ידי הגר"מ מזוז "כיכר השקר פרסם בכותרת ראשית כי דרעי הוא יו"ר בפועל.


לפי הצהרתו הבלתי ניתנת לפרשנות של הרב רפאל פנחסי מזכיר מועצת החכמים, פעל אתר כיכר השבת כדי ליצור מצג שוא כביכול דרעי הוא היו"ר בשס בפועל.


המאבק שמנהל דרעי רצוף שקרים שאינם מוסיפים כבוד לאף אחד ובטח לא לדרעי עצמו, שחזר לשס אחרי תחנונים רבים זאת לאחר 13 שנים בהם תקף את התנהלות שס וזלזל במי שכיהן בראשה. בתוכנית המקור חשף דרעי את פרצופו האמיתי בגיחוך מתנשא לחיקוי של שאול פרץ את אלי ישי. פרץ שידע מה גרם לדרעי נחת רוח קיבל ליטוף מגחך של דרעי, שלא השתנה כך מסתמן למרות הצהרותיו. פרץ כידוע מונה על ידי דרעי כמנהל מרחב חיפה כאות לנאמנותו וכנראה גם חיקוייו את ישי.
 
 
שאול פרץ מנפף המנגל של דרעי 
 
                                                                       תוכנית המקור

יצוין כי בראיון לרדיו קול חי התבטא השר אטיאס בתקופה האחרונה כי בש"ס אין תואר יו"ר (לפי החלטת מרן למרות הצהרות דרעי).

4 תגובות:

  1. אנונימי11:46:00

    חחחח
    עכשיו אני מבין למה אלי לא מגיב לו.

    השבמחק
  2. אנונימי11:46:00

    איזה בושות
    כל הגאוווה יוצאת החוצה.

    השבמחק
  3. אנונימי11:48:00

    אזה מנובל מקווה שיעיפו אותו לפני בחירות למה את הפתק שלי ושל משפחתי ומי ששכנעתי (והייתי פעיל שס) הם לא יקבלו כל עוד הוא נמצא שם
    אדם רודף כבוד וכסף מגעיללל אותי

    השבמחק
  4. אנונימי12:51:00

    אולי הגיע הזמן ששוב פעם מועצת החכמים תתכנס שוב לדון בבעיות שדרעי עושה ! !

    - אם כך הוא מתנהג לפני הבחירות מה יהיה אח"כ ??
    הוא מסוגל לזרוק את אלי מהמפלגה ! !

    נכון לעכשיו אני לא מצביע שס כל עוד דרעי בש"ס !

    השבמחק