יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

טור דעה: הטייח, הקוסם והזמר


אריה חזרת.
 
אריה שואג בסורג מי לא יירא?, 17 מנדטים קוששת.
 
האריה יצא מהסורג היישר לבית הדלוח עם הקירות המקולפים בהר נוף.

אריה יצא ואף אחד לא התרגש.

אריה יצא וראה שאף אחד לא בדיוק סופר אותו.

אריה חיכה 7 שנים ובנתיים יצא עם החתנים למסע טיבול סטייקים ברחבי אירופה - על גדות נהרות צכיה'.
 
 
בין לבין החל דרעי להכשיר את הקרקע הפוליטית לקראת חזרתו לפוליטקה.
"יוסף חיים, נו אתה בא"?, בטח ענה הצעיר, והחל להידבק בסביבתו של אריה. לא היה קל לדרעי וחבורת התנזים שהתפרקה משל היה פעילי טרור שדוכאו על ידי חיילי צה"ל לאחר מבצע 'חומת מגן'.

 

היה זה נראה מבצע קל. נוקשים בדלת של מרן וחוזרים בזרועות פתוחות. המשימה הייתה קשה, "אלי הוא לא הטייח העילג שהכרתי", סינן דרעי ליוסף חיים שהחליף צבעים. אליהו מתקבל כמו אליהו הנביא בבית הרב והוא אהוד על כולם , "צריך מבצע מתוחכם לפרק את הפצצה המתקתקת", אמר אחד מהתנזים, תחילה ניסו את הרעיון של המפלגה המתחרה.

 

הסקרים לא החמיאו. עד להכוונת הסקרים אפילו  3 מנדטים לא היה מקבל דרעי. בסוף נפל הפור - "נפורר את התמיכה מבפנים" , הציע אחד מבני החבורה. וכך הלך אריאל לבית הרב ומשם מסרוה לאנשי 'כיכר השבת' שהודיעו לכל העולם כי האחדות הושלמה.

 

הלחץ המסיבי נתן את אותותיו. אך המבצע לא הושלם. התנזים פורק מנשקו ואלי נותר על כסאו .. דרעי חזר לשטח לבמות לצפון, אך הכוח של האריה אינו עמו. הוא אבד: הוא הותש במלחמה, חסר חשק - מנסה להרקיד ולהלהיב את המונים ללא הצלחה יתרה, הכריזמה נעלמה לה: כמו הקסם. לא נותר אלא להחזיר לזירה את בני השואג שישאג את הגינגל' השס"י במטרה להשיב את הבוחרים הביתה, אך כבר מאוחר. הדרום תל האביבים לא שומעים מילה על הסודנים, הסקרים לא מחמיאים, והאריה משל נותר ספון בסורג ללא יכולת להלהיב את החברים.

 

כך חולפת לה תהילת עולם, כך התפוגג לו הקסם, אולי באמת "אלי הטייח" נראה כבר יותר "קוסם" מהאריה המותש.

2 תגובות:

  1. אנונימי15:56:00

    בני אלבז מביא 3 מנדטים לפחות

    השבמחק
  2. אנונימי16:19:00

    חחחחזזזקקק ביותר

    השבמחק