יום שישי, 21 בדצמבר 2012

שמאל ימין שמאל


מערכת הבחירות נכנסת החודש לישורת האחרונה לפני היום הגורלי, ההצבעה בקלפי.

כפי שנהוג בספירת העומר, יש הסופרים מידי יום עוד כמה ימים נותרו עד ליום הנכסף "יום הבוחר" עד אז, ממשיכים תנזימי אריה דרעי ללא הצלחה בניסיונות כיבוש המפלגה, במקום לעורר את השטח לעבודת בחירות, עדיין במקומות רבים בארץ אין מטות בחירות, אין תקציב מאושר להוצאות תפעול, אז איפה הכסף?



בסיועו של יו"ר מטה ההסברה השר אריאל אטיאס ובהוראת הדרעי, מנוהל לבושתנו קמפיין ענק המתנוסס ברשת האינטרנט, אבל בד בבד דואגים במטה ההסברה להחביא בעקביות את דמותו של שר הפנים אלי ישי. הדמות הימנית, המעשית, שסחפה אחריה בהנהגתו של מרן עשרות אלפי מצביעים מהצד הימני של המפה ונאבקה במסתננים במלחמת חורמה, עד שנעצרה התופעה.


הסוד של בנט
אם הופתעתם כיצד מצליח בנט מהבית היהודי לטפס בסקרים כמו סולם יעקב, התשובה היא פשוטה: רק בגלל אריה דרעי, הנחשב כשמאלני. מצביעים רבים בורחים מהמפה השסית לגבולות הבית היהודי. בוחרי שס זה בדוק, הם אנשי ימין מובהקים ברובם, אבל במסדרונות מטה ההסברה הס מלהזכיר את השם אלי ישי שבו הם רואים בסתר ליבם מנהיג ימני אמיתי. אפילו מטה בחירות אחד לא טרחו בשס להקים ביהודה ושומרון כבעבר. בשל כך בכל הארץ מחלחלת התודעה, וההבנה כי יום לאחר הבחירות יתגלו הידיים השמאליות בתנועת שס וקולו של ישי הדומם, צדק.


הסודני והמלפפון
בעלות מאות אלפי שקלים זכו דרעי ואטיאס לככב באתרי החדשות המובילים, כולל ערוץ הספורט (באתר צעירי שס הם שכחו לפרסם) השר ישי קיבל כתרופת ארגעה פירות וירקות, שביטול המע"מ עליהם נזקף לסיעת שס. בהלצה אמר אחד מפעילי השטח בדרום, "לפחות היו משלבים, גם סודני מגורש במטוס וגם אוכל מלפפון בלי מע"מ", אבל הלצות לחוד ואמת לחוד, המציאות היא שתנועת שס מפסידה מנדטים רק בגלל עקשנות והתנשאות.


במקום שההסברה תעסוק במאבק של ישי נגד המסתננים לטובת הזהות היהודית והלאומית. כידוע רוב הציבור בישראל ולא רק בדרום תל אביב, מעריץ את השר ישי על הפעולות שהוביל עד שהצליח לעצור את זרם המסתננים, בחרו במטה ההסברה להבליט את אלה שאין להם מה למכור.


לאריה דרעי לא איכפת כנראה להפסיד מנדטים לבנט העיקר שאלי ישי לא יובלט אפילו אם הוא התרופה לסקרים המדשדשים, העיקר שהוא (דרעי) ורק הוא יישאר הפופולארי ויקבל את הכבוד המרוקאי החשוב לו כל כך, כל תשובה אחרת לא תצליח להסביר את המחדל בהסתרתו של ישי בקמפיין. נכון, תמיד יקומו מלחכי הפנכה ויקבעו ששס לא קיבלה ביישובי הימין את קולם, אבל למרות זאת אסור לשכוח שהאווירה הכללית בציבור היא ימנית ומושפעת באופן ישיר מהקמפיין המתנער מהימין, אותו טיפחה שס בקדנציה האחרונה. אבל אל דאגה, מקובלנו מרבותינו שכל הרודף אחרי הכבוד, הכבוד בורח ממנו.


עכשיו הגיע הזמן לומר את האמת: מה שעשה השר ישי למען הימין, למען צביונה היהודי של מדינת ישראל, לא עשה אף אחד בעבר. הזיכרון המר לא נשכח, אוסלו.

די במילה אחת ללמד מיהו האיש שמחביא את הימין בשס. היהפוך כושי עורו?


12 תגובות:

  1. אנונימי18:27:00

    זה מלחמת המרוקאים נגד התוניסאי

    השבמחק
  2. אנונימי19:25:00

    משוגעים... תפסיקו לחרחר ריב בתנועה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי19:39:00

      משוגעים הם אלה הגורמים לריב בתנועה. הם עושים בתנועה כבתוך שלהם ואנחנו צריכים לשתוק ולראות את התנועה מתרסקת??? אתה משוגע שאתה שבוי בידיהם. תפעיל תמוח.

      מחק
  3. אנונימי19:41:00

    אריה דרעי המלך. אריה אם ישאג מי לא ירא??????????

    השבמחק
  4. אנונימי19:43:00

    דרעי שומע בקול הרב?< הצחקת

    השבמחק
  5. אנונימי19:45:00

    רק דרעי מציל את שס לא אף אחד אחר

    השבמחק
  6. אנונימי19:46:00

    אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...אריה...

    השבמחק
  7. אנונימי21:44:00

    תזכרו את התגובה הזו, כי במוצאי הבחירות תחפשו אותה. הסקרים היום חודש לפני נותנים לשס 11 מנדטים, ואני סבור ששס תגרד בקושי את ה-10 מנדטים ותקבל או 9 או 10. כשלון? ברור! למה? גם ברור. נגעתם בנקודה קודם לכן.
    העם הזה הוא ימני ודרעי נתפס כשמאלני. זה לא יעזור כלום. אם בשס יו חכמים היו שולחים את דרעי לשטח אך מנגד מבליטים רק את ישי. אבל כמו שכתבו בתגובות פה. הכבוד, ועוד הכבוד המרוקאי... בקיצור אולי אח"כ יוחזר הכבוד של הרב, וכן, גם של אלי ישי בסילוקו של האריה מהתנועה. בסופו של דבר מבקשים קבלות.

    השבמחק
  8. אנונימי23:03:00

    למה מי זה אלי ישי שיזכירו אותו בקמפיין?? אההה יאלללה כולם הבייתה זהו אריה חזר

    השבמחק
  9. אנונימי3:39:00

    מאמר חזק ביותר
    כל מילה בסלע.

    כמה כבוד יש בדרעי הזה שילך

    השבמחק
  10. אנונימי3:39:00

    אלי ישי
    מנהיג אמיתי,
    מנהיג למופת, שלוחו של מרן היחיד.

    השבמחק
  11. אנונימי3:40:00

    אלי ישי!
    אין המון מה לומר אתה צדיק וענו.
    שילמד שותפך דרעי ממך קצת ענוה לא יזיק לו.

    השבמחק