יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

מישהו כאן נפל על הראש?


אני פותח וקורא  את הבלוג של פעילי שס ואני פשוט בהלם, מישהו כאן נפל על הראש? מתפרסמות כתבות בעד אריה דרעי ונגדו, בעד אלי ישי ונגד הרב אמנון יצחק, נגד אמסלם וכיכר השבת מה הולך כאן? מה אתם רוצים להזיק לש"ס?
האם אתם שם שכותבים בבלוג יורים לעצמכם ברגל? הרי אם אתם תגרמו נזק לשס איך זה יתרום לכבודו של מרן?


אם תמשיכו ללהג ולחרף את הפעילות בשס האם זה לא חילול ה', ממש בושה מה שאתם עושים, במקום לחזק את התנועה אתם מנסים להרוס ולחבל. עזבו את דרעי בשקט, עזבו את כיכר השבת, כולם צריכים להירתם למען ההצלחה של שס בבחירות ולהביא 18 מנדטים. כי חייבים שס חזקה עם אריה דרעי בהנהגה.


תגובת מערכת הבלוג: קודם כל בעצם פרסום הבלוג ששלחת מראה ומוכיח שאנו לא מתחמקים או נבהלים מביקורת. יחד עם זאת אנו בטוחים שביקורת עניינית למען כבודו של מרן רק תעזור לשס בהמשך. כי אין לנו מפלגה אחרת.


לוגו פעילי שס

חשוב לציין שהבלוג הוא במה לכל פעילי שס, למי שמתוסכל (לפחות יש לו איפה להוציא קיטור במקום לרעות בשדות זרים) וגם למי שמרוצה מהתנהלות שס, מעניין כי בינתיים התסכול רק גובר בשטח ולכן הגיע הזמן לטפל בבעיה מהשורש ולקיים את רצון מרן עד הסוף ללא פשרות וללא פרשנויות.

מי שרוצה לראות כיצד מתנהל מטה הבחירות בעצלתיים שיגיע בבקשה למטה המרכזי בהר חוצבים, רק שלא ישכח ליטול ידיים לאחר צאתו כפי הנהוג בבית קברות, מישהו עובד שם? . אז לפני שמבקרים את הבלוג צריך לדעת את מי, כי חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר. אחרי הבחירת נצטער כולנו שלא צעקנו והזהנו מפני מה שעומד לקרות.

2 תגובות:

  1. אנונימי12:23:00

    אם אתם נפלתם על הראש אז כל הפעילים נפלו על הראש. שלא ישתיקו אותנו ואל תכנעו להם.

    השבמחק
  2. אנונימי23:10:00

    חייבים את אריה בהנהגה? לא מותק אלי עשה פי כמה ממנו הסתדרנו בלעדיו תודה רבה שיחזור לכולל

    השבמחק