יום רביעי, 2 בינואר 2013

לרדת בגדול: 2 מרוקאים ותוניסאי אחד


הבלוג היי, חשבתי על מה כתבתם שיש מאבקים שקטים בקמפיין ההסברה שמסתירים את אלי ישי ומבליטים את אטיאס והבלורית ואת אריה המנמנם. אז ככה לדעתי זה מלחמה של המרוקאים נגד התוניסאי.

 
אטיאס הוא מנהל הקמפיין והוא זה שאחראי על התפוצה של השלטים אז אם זה ככה אני מבין למה הוא ואריה כן ואלי ישי לא , כי אלי ישי הוא תוניסאי ולא נולד בעדה המתאימה כמוכם. מצער לשמוע שדווקא בשס שצועקים כל הזמן נגד אפלייה של ספרדים אז יש אפלייה של עדות.

 

 כולם זוכרים שבמסיבת עיתונאים חייך אטיאס מאוזן לאוזן ואמר כאילו בצחוק שיש כאן שני מרוקאים ותוניסאי אחד. נו אז מה הפלא שנועץ הסכינים הבלתי נלאה אטיאס ניצל את מעמדו במטה ההסברה לסגור חשבון נגד מי שאף פעם הוא לא אהב ותמיד ניסה להתקיל בכל דרך אפשרית.
 

 

 דבר אחד אולי שכח מר אטיאס זה שיש אנשים בשטח שזוכרים טוב מאוד איך הוא מתנהל והנה כאן זו דוגמא אחת לשיטה המעוותת של אדם שבחייו לא ירד לשטח וצנח בלי לעבוד קשה ואם הוא לא ירסן את עצמו אז נזכיר לכולם מי הוא באמת ומה הוא שווה. כאן זו רק ההתחלה.
 
 
במספר מטות ברחבי הארץ יש תסיסה שנשמעת טוב מאוד בביקורים של דרעי ואלי ישי. התסיסה נשמעת וחבל שאטיאס לא יורד לעם ומסייר בשטח לראות כמה אנחנו צודקים. ושלא ידאג, בלוריתו לא תתפזר ברוח ובחירות זה לא רק תחת המזגן.

 

ומי שלא הספיק עדיין להתעדכן בסקרים אז בבקשה תראו מי מזיק לשס להלן ציטוט מעיתון הארץ שנכון שהוא לא אוהד את שס אבל כששס זינקה בסקרים הוא ציין את זה בפירוש. הסקר נערך על ידי חברת דיאלוג בפיקוחו של הפרופסור קמיל פוקס,  ש"ס יורדת בשני מנדטים מהסקר הקודם של העיתון שנערך ב-23 בדצמבר, מ-13 ל-11.
 
הארץ: "המפסידה הגדולה השבוע היא ש"ס, המאבדת שני מנדטים. ייתכן שזוהי תוצאת הקמפיין העדתי שהוביל אריה דרעי,בדבריו נגד "הרוסים הלבנים" בליכוד-ביתנו. הוא הספיק אמנם להתנצל על אמירתו, אולם הנזק כבר נגרם. המסקנה: כל מי שמנהל קמפיין שלילי, מפסיד נקודות בציבור. לפני שבוע היו אלה ראשי הליכוד-ביתנו בהנהגת נתניהו שיצאו נגד נפתלי בנט בפרשת הסרבנות; הם איבדו מנדטים, והוא גרף אותם. הפעם, לא ברור לאן זולגים המנדטים האבודים של ש"ס. הם לא חזרו לליכוד-ביתנו. מן הסתם הם עברו למחנה המתלבטים או ה"לא החליטו", כדי לאותת על הסתייגותם מהכיוון שלקחה ש"ס. ייתכן שמנדט אחד או חלקו הגיע לרשימתו של הרב אמנון יצחק, הזוכה בסקר הנוכחי לאחוז אחד, שערכו מנדט".
 
ועוד נקודה ,כצפוי שוב כיכר השבת לא גילה אובייקטיביות וציין רק קטע קטן ממה שכתוב בעיתון הארץ אבל כאן בהבלוג של פעילי שס תקראו את מה שאחרים מסתירים ממכם.


אז לסיכום אם חס וחלילה שס תרד במספר המנדטים למרות ההבטחות שנעלה, לפחות נדע כולנו תזכרו איפה קראתם את זה קודם ובשל מי הרעה הזאת.

2 תגובות:

  1. אנונימי12:19:00

    חחחחח כמה שזה נכון

    השבמחק
  2. אנונימי16:04:00

    הנסיך אטיאס, מתעב את השסניקים. יושב מורם מעם ובז להם. איכססססה של איש.

    השבמחק