יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

הרב אמנון יצחק מצחיק


 כפעיל שס אני מאוכזב מהרב אמנון יצחק. אולי הוא חושב שמפחדים ממנו אבל אני בהחלט לא חושב שהוא מפחיד, הוא מצחיק. למה הוא מצחיק? אז בואו תקראו.
קודם כל, יש לי הרבה תמיהות על ההחלטה שלו להקים מפלגה, מה הוא מחפש שם, להשפיע...? הרי היום הוא משפיע יותר בהחזרה בתשובה (קצת ירד מספר המשתתפים בהרצאות)  אפילו בלי לקבל תקציבים מהמדינה.

אני מתפלא, מה הוא לא מבין שאם הוא לא יעבור את אחוז החסימה זה יגרום נזק למפלגות החרדיות? ואל תגידו שיש סקרים שנותנים המון, כי הם הוכיחו שהם לא מדייקים ועדיין לא פורסם סקר רשמי ומהימן לגביו.


 איך הוא לא מבין שהפילוג שנגרם בגללו אם יקרה, יהיה ללא אפשרות לתיקון וגם בקשת סליחה לא תעזור. יקימו ממשלה בלי החרדים וגם אם יכנס, הם יפחדו ממנו ולא יצרפו אותו לקואליציה ואז מה יהיה שווה הכח שלו, הוא לא יוכל להשפיע מהאופוזיציה היבשה כמו מדבר?


אני זוכר ששאלו את הרב אמנון "אם הרב שטיינמן יבקש מכם לעצור"? "אני ישקול ואז יחליט" הוא אמר בתשובה וזה גם בעיני תמוה איך ייתכן לשקול את דעת התורה שהוא נישען עליה כדי לפתוח את המפלגה. ומדוע השדרן לא עסק בשאלה זו?

הרב אמנון מציע לחם בשקל...נו..מי יממן את הלחם בשקל על חשבון מה? סל הבריאות?, הביטחון?, החינוך?? ממש לא מובן זה בעיני פופוליזם בשקל מהזן הנחות ביותר . ועצה שלי תחליף את הרכב המפואר, לחלק ממנו לחם בשקל זה לא מתאים!


אני גם לא מבין גם את הרב אמנון הרי יש לא מעט בעלי תשובה ששומעים איך הוא מתבטא ומרגישים עם זה לא טוב וזה לדעתי ממש חילול ה'.
ואם כל זה לא מפחיד את הרב אמנון יצחק, אז בעיני הוא מצחיק! וצוחק מי שצוחק אחרון כי אחרי תוצאות הבחירות הוא לא יצחק.

אני חייב להוסיף שאני מדבר עם פעילים בשס ומרגיש שיש בעייה בשטח, כמו אצל כל המפלגות שלא התעוררו עדיין מתרדמת השגרה, אבל להציג אותם ככאלה שמאוכזבים, הדרך עוד רחוקה, כי אני מאמין שמרן יתערב בנושא והמפלגה תצליח בזכות האחדות בשס.


לסיום: אני רוצה לפנות למערכת הבלוג אל תעשו מחלוקת יש לנו את מרן והוא הפוסק. תודה.

תגובת המערכת: אנו מפרסמים את רחשי הציבור בתנאי שאין השמצות או שקרים, הנה את הפוסט שלך פרסמנו.




 
נ.ב- רוצים שגם דעתכם תעלה על סדר היום? שלחו פוסט לבלוג פעילי שס? זו הכתובת
mghrhax@gmail.com


6 תגובות:

  1. אנונימי20:25:00

    הרב אמנון יצחק צדיק הוא חייב לבוא למרן ויהיה בסדר

    השבמחק
  2. אנונימי20:26:00

    הרב אמנון צריך איזה גינגל עם זמר הבית של שס בני אלבז דחוף

    השבמחק
  3. אנונימי20:27:00

    לאמנון יצחק יש אנטנה

    השבמחק
  4. אנונימי20:30:00

    יש לרב אמנון יצחק רכב מסוג bmw זה רכב גרמני

    השבמחק
  5. אנונימי20:52:00

    האמת צודק כל מה שכתוב כאן נכון במאה אחוד. הרב אמנון חבל זה לא מכובד ככה אוהבים אותך אבל מה שמרן יגיד זה קדוש אפילו שהחזרת אותי בתשובה

    השבמחק
  6. אנונימי10:48:00

    שחכתם גם החצר של הרב כדורי הקימה מפלגה בזמנו, מישהו דיבר אז על הרב כדורי? לא, כי לרב כדורי מותר להקים מפלגה חוץ מש"ס כי לש"ס אין בעלדיות על הכנסת. והאם הרב עובדיה שקורא לתמוך בש"ס מתערב מה שהולך באגודה.
    אתם מחליטים מה הרב עובדיה חושב ואתם פסקים את הדין שהוא נגד?!
    הלא תבושו ואיך לא תתבישו שלא הסכמתם להכניס את הרב אמנון יצחק לבית הרב עובדיה יוסף לשאול אותו שאלות גורליות ועכשיו אתם בוכים בהצהרות מטעמו כאילו הרב עובדיה זה אתם?!
    תשחררו את הרב עובדיה לדבר עם מי שהרב מחליט ולא עם מי שהבית מחליט.

    ודבר נוסף לגבי הקולות:

    אז כהקדמה להזכירך הרב אמנון יצחק החזיר מאות אלפים בתשובה וכנראה שכחת דבר אחד, שהרבה מאוד קולות של ש"ס הרויחו אותם בנקל בזכות הרב אמנון יצחק שמעולם לא השתמש בהם. וכיום אותם קולות קוראים לו שיבוא אליהם, הם היו קולות שלו מאז ומתמיד !!! הוא יצר אותם !!! רק שעד עכשיו ש"ס השתמשו בהם

    "לגיב ה"זנק" לטעתך : זה לא מסתכם רק בחלק מהקולות של ש"ס כי הוא יגיס גם קולות רבים ממפלגות חילוניות אחרות מה שיגרום למצב של ריבוי חברי כנסת שיפעלו למען התורה. ממילה יהיה מצב יותר טוב במאזן הכללי. אז אל תחשוב רק על הכיסאות של חברי הכנסת של ש"ס אלא תחשוב על טובת העם.

    השבמחק