יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

קשר השתיקה


בראיון לערוץ 1 הצהיר דרעי בביטחון עצמי ואמר: "כן, אני מנהל את שס. ביוהרה, גאווה, ושחץ מבלי להזכיר אפילו במילה אחת את מרן מנהיג התנועה שפסק שאין יו"ר לתנועה. כיכר השבת   ynet

שמחה רבה הייתה למרן כשהתקבלה ההחלטה על "אחדות השורות" אבל דרעי ברוב יהירותו דואג לקלקל את השורה וחוזר על טעויות העבר.

 

בוודאי לא מעט ישאלו אותי מה מפריע לי, מה אני נדחף. אז שתדעו , איכפת לי , כי אני פעיל בשס ומצביע שס לא בגלל דרעי או מישהו אחר, אלא רק בגלל סיבה אחת, מרן פסק וכך צריך לעשות.

 
 
אבל יחד עם זאת אני לא טיפש, הרי אני וכולם כאן יודעים שמרן פסק שאין יו"ר לתנועת שס כדי להעמיד את השלישייה באופן שווה מול הציבור. אבל בזמן שלא מצייתים למרן זה כבר סיפור אחר, זו מפלגה אחרת, ואני לא ייתן לזאת לקרות, לא ייתן לזה להימשך. כי אני אוהב את מרן וש"ס היא המפלגה, לא דרעי.

 

 
אני ועוד רבים וטובים בש"ס (תעשו סקר) לא מוכנים להצביע למי שלא שומע ומציית למרן ואם לפני הבחירות (אחרי סגירת הרשימות) זה מתנהל ככה, מה יקרה אחרי הבחירות? הנה עובדה, זו המציאות.. הכושי לא הפך את עורו כמו שחשבנו, אולי על כבודו של הרב מזוז הוא נאלץ למחות, אבל איה כבודו של מרן? מי מוחה? למה כולם מפחדים?

 

אז אני מוחה ואומר לאריה דרעי, אתה אדם רדוד ויותר גרוע מהעיתונאים הרדודים שתקפת, הם לפחות קיבלו ממקורביך את המידע וחשפו אותו באתר, אתה לעומת זה, שולח את מקורביך שמעיפים ספינים כדי לגדל, לרומם, לפאר, להלל ולשבח את שמך האריה השואג, שכל העולם מתחלחל למוצא פיו וליבו, שאינם שווים.

 

אוי מרן אנו תלמידך, בוכים ומתחננים תציל אותנו. איך נצליח להכניס את הפתק הטהור של שס כשאנחנו יודעים שאנחנו מכניסים ובוחרים באדם שאינו מציית לך בנמיכות קומה, בענווה, ובהכנעה.

דמעותיי זולגות, איך מרן? איך? איך נותנים לאדם הזה לפעול בניגוד להחלטתך, אז למה כולם שותקים?.

 ת ז ע ק ו


הודעת המערכת: רוצים שגם דעתכם תעלה על סדר היום? שלחו פוסט לבלוג פעילי שס? זו הכתובת
mghrhax@gmail.com
 
אל תהססו תשלחו אנחנו כבר נסדר את העניינים :)

5 תגובות:

  1. אנונימי1:50:00

    הגיע הזמן להאגיד את האמת רק מרן

    השבמחק
  2. אנונימי2:07:00

    שלחתי פוסט מתי יפורסם????

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שתוסר כתבתי נגד אלי ישי אבל לא נורא העיקר שאת האמת אתם יודעים

      מחק
  4. אנונימי16:32:00

    איך אפשר לדבר עם בני משפחה שעברו להצביע למפלגה אחרת רק בגלל דרעי ???

    השבמחק