יום שני, 21 בינואר 2013

רוצו להצביע ולהשפיע

כולנו מצפים ליום המחר פעמיים כי טוב. חשוב להצביע ולהשפיע , ככה גם נגרום נחת רוח למרן וגם נקיים מצווה שתשפיע על הצביון היהודי במדינה והשמירה על האינטרסים שלנו
.
הפעם זה חשוב יותר לאור הסקרים הבלתי מחמיאים כי כל מנדט פחות מ14 מנדטים הוא כשלון של מטה הבחירות שיחייב בדק בית פנימי כיצד זה קרה.

תירוצים בטוח שיהיו ,אמנון , אמסלם , בנט לכשלון אין אבא אבל כל זה לא משנה כי העובדה שההתנהלות כשלה תהיה עובדה אם נקבל פחות מ-14 מנדטים לא פחות תטיל צל שחור וחמוץ על ראשי הקמפיין.

היום. צוטט בעיתון ישראל היום שהסקרים האחרונים נתנו למפלגה 11 מנדטים בלבד, אך אחד הח"כים בתנועה אמר ל"ישראל היום": "עוד מוקדם לדבר, אבל פחות מ-13 מנדטים זה כישלון. בבחירות הקודמות היינו מרחק כמה מאות קולות מהמנדט ה-12, ולפי הגידול הטבעי אנחנו צריכים לגעת ב-13. תוסיף לזה את האיחוד הגדול עם אריה דרעי, שהובא על תקן מגנט מנדטים, ומלכתחילה היינו אמורים להגיע ל-15 בקלות". לדברי אותו ח"כ: "יש אחראים לקמפיין והם אלו שיצטרכו לתת הסברים".

אנו מקווים ששס תקבל לפחות 14 מנדטים כדי שהחוזר הבייתה יוכל לישון טוב בלילה והמסבירן הלאומי יוכל להמשיך בתפקידו. כי אם לא אז נכשלתם ותחזרו כולכם הבייתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה